سه گانه سال شارژ رایگان؛ راهکار متاخر فولکس واگن برای رقابت با تسلا

هنوز فولکس واگن ID 4 رسما شناساندن نشده است؛ ولی انبازی آلمانی بخاطر فروش میلیونی این خودرو تو سراسر جهان آماده می شود. باتوجه به نرخ نهایی ID. 4، راسته آمریکا با تعداد زیادی از افراد متمول، اهمیت بسیار زیادی تو موفقیت فولکس واگن خواهد داشت. همچنین، خودروسازی تسلا با قدرت در این ناحیه حضور دارد و محبوبیت مناسبی بخاطر محصولات خود تصرف کرده است.

فولکس واگن در اقدامی تاریخی و جالب، پیمان نامه شریک شدن تجاری با همدستی الکتریفای آمریکا منعقد کرده است تا برای سه سال به طور نامحدود کارمایه الکتریکی دراختیار خریداران ID. 4 بگذارد. الکتریفای آمریکا تا امروز ۴۷۰ رله شارژ عمومی و متجاوز از دوهزار خروجی فست شارژ DC داخل آمریکا راه اندازی کرده است.

در ظاهر، تأمین شارژ رایگان بخاطر مشتری خودرو برقی جذابیت فراوانی دارد؛ ولی باید توجه کرد که بسیاری از کاربران این محصولات از شارژرهای خانگی و جناب های استاندارد بخاطر شارژ مدل های الکتریکی استفاده می کنند. ناگفته نماند همدستی الکتریفای آمریکا با سرعتی چشمگیر در حال افزایش ایستگاه های خویشتن است. تا ته سال ۲۰۲۱، تعداد ایستگاه های شارژ الکتریفای آمریکا به ۸۰۰ محل با ۳،۵۰۰ خروجی برای هر خودرو افزایش خواهد یافت.

نخستین کراس اور برقی جهان با برند فولکس واگن فردا، ۲۳ سپتامبر (۲ مهر ۱۳۹۹) رسما رونمایی خواهد شد. مهم ترین رقیب ID. 4 در بازار آمریکا، تسلا استاندارد Y و تسلا مدل 3 هستند.بیشتر بخوانید:پیش عرضه رسمی از ابرخودرو پژو لمان معرفی کردن شدتورینگ سوپرلجرا ایرو 3 براساس فراری F12 رونمایی شداسکاتلند بوسیله خریداران خودروهای دسته دوم برقی، بدهی بدون نصیب می دهدتویوتا راو4 پلاگین هیبرید ۲۰۲۱ معرفی شدآزمایش توانایی های فولکس واگن گلف GTE پلاگین هیبرید در وضعیت اصلی